شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

عکسهای رودخانه کر( رودخانه کُر فین هرمزگان)

سلام دوستان و همراهان همیشگی ....

بسیار ممنون که با نظرات خود منو در هر چه بهترکردن  مطالب این وبلاگ کمک میکنید.

در این پست قصد دارم چند عکس زیبا از رودخانه کُر(kor) یکی از بزرگترین رودخانه های بخش فین هرمزگان براتون قرار بدم . لازمه که بگم در این رودخانه در تمام فصول سال آب جریان داره.

امیدوارم این عکسها برای کسانی که اخبار و جاذبه های گردشگری فین هرمزگان رو دنبال میکنند جالب باشه.

بی صبرانه منتظر نظرات گرمتون هستم .

لطفا در نظراتتون بگین که چه عکسها و مطالبی رو دوست دارین در این وبلاگ قرار بدم هر چه باشه به دیده منت قبول میکنم.

واما عکسهای رودخانه کُر یکی از بزرگترین و زیباترین رودخانه های بخش فین هرمزگان..












               منتظر نظراتتون هستم

نظرات 3 + ارسال نظر
قشمی 20 خرداد 1391 ساعت 13:19 http://www.mastaneh22.blogfa.com

✿✿✿✿✿✿✿✿✿چشم چشم دو ابـــــرو✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿نگاه من به هر ســـــــو✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿پـس چرانیستی پیشم؟✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿نگاه خیــــــس تـو کــــو؟✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿گوش گــوش دو تاگـوش✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿یه دست بازیـه احساس✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿بیا بگـــــــیر قلبــــــــمـــو✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿یـــــادم تورا فرامــــــوش✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿چوب چوب یه گــــــــردن✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿جایی نری توبی مـــــــن✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿دق میکنم میمیــــــــــرم✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿اگه دو بشــی از مــــــن✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿دســـــت دست دوتا پــا✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿یاد تو مونـــــده اینــــــجا✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿یادت میاد میگفتـــــــــی✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿بی تو نمیرم هچ جـــــا؟✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿من من یه عاشـــــــــق✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿همون رهای ســـــــابق✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿که مونده چشم براهت ✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿شده تنهای تنهـــــــــــا✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

djomid 19 خرداد 1391 ساعت 11:09 http://www.finmusic-band.blogfa.com

سلام آقای رضایی ممنون از عکسا اگه میشه چند تا عکس از محله های فین مثل محله گارگاه صنعت محله ی بی خبر در فمارم از اینا با تشکر امید از فین

دخت هرمز 19 خرداد 1391 ساعت 00:06 http://www.masoome77.blogfa.com

سلام آقای رضای واقعا عکسا جالب بود دست شما درد نکنه ممنون موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد