شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

کمی لطیفه

 

غضنفر صبح میره خونه ی دوستش، بعد از یه ساعت میاد که بره دوستش میگه نهار بمون، نهار میمونه، بعد نهار میاد بره دوستش میگه: حالا بیا یه دست تخته بزنیم، بازی تموم میشه میاد بره دوستش میگه: بدون شام که نمیشه. شام میخوره میاد بره دوستش میگه دیر وقته! بخواب فردا برو، میخوابه. صبح میاد بره دوستش میگه: با شیکم خالی؟ بمون بعد صبحونه برو، یارو میگه: نه دیگه، خانم بچه ها تو ماشین منتظرند!

یکی داشته غضنفر رو میزده و هی داد میزده می کشمت اکبر می کشمت اکبر.
یکی میاد میگه چرا میزنیش؟
غضنفر که داشته کتک میخورده میگه: ولش کن بابا بذار بزنه من که اکبر نیستم


یه روز غضنفر کبوترش را گم می کنه تو روزنامه آگهی می ده: بیه... بیه... بیه...

یه نفر داشته توی دریا غرق میشده، بلند بلند داد میزده: کمک، من شنا بلد نیستم!
غضنفر داشته رد میشده میگه: حالا منم تنیس بلد نیستم، باید داد بزنم؟


احوال پرسی غضنفر: بابا خیلی نامردی! حالا ما تلفن نداشتیم، شما هم نمی‌تونستین یه زنگ به ما بزنین؟!
+-+-+-+-+
غضنفر می‌خواسته آتش‌نشان بشه، توی آزمون استخدامی ازش می‌پرسن: اگه جنگل آتش بگیره و اون اطراف آب نباشه چه کار میکنی؟
غضنفر میگه:چاره‌ای نیست، تیمّم می‌کنیم!
+-+-+-+-+
یارو میره قهوه‌خونه میگه: چای استکانی چنده؟
قهوه‌چی میگه: 100 تومن.
یارو میگه: قندش چنده؟
قهوه‌چی میگه: اون مجانیه.
یارو میگه: قربون دستت، پس 2 کیلو قند به من بده!
+-+-+-+-+
با جواب دادن به این سؤال می‌توانید بفهمید افسرده هستید یا خیر.
سؤال: افسرده هستید یا خیر؟

نظرات 1 + ارسال نظر
djOMID 29 اسفند 1391 ساعت 14:29 http://WWW.JONUBFUN.ROZBLOG.COM

سلام آقای رضایی...امید هستم..خیلی زیاد ببخشید آخه دوباره وبمو عوض کردم..خودمم ناراحتم که چرا لوکس بلاگ هی وب درست میکردم یا هک میشد یا فیلتر خیلی خودم ناراحتم...ولی کاریش نمیشه کرد...حالا اگه بنده رو میبخشید منو با اسم جنوب فان=بزرگترین سایت سرگرمی جنوب لینک کنید...منم شما رو با افتخار زیاد لینک میکنم...راستی این دفعه سر ضد لوکس بلوگ رفتم رزیلاوگ درست کردم.....بهم سر بزنید آقای رضایی چون شما مایه ی افتخار ما هستید.. تا های بعدی بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد