شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

گوشه ای از جاذبه های گردشگری فین در یک نگاه

برای معرفی، توضیحان و  دیدن عکسهای بیشتر از این مناظر و اماکن بر روی آنها کلیک کنید


آسیاب آبی مارمآسیاب آبی مارم


 برکه آب  رودخانه کُر      


        


  


 


 


 


نظرات 6 + ارسال نظر
حامد رزاقی 16 شهریور 1392 ساعت 04:31 http://hamedrazzaghi.blogfa.com

با درود. وبلاگ زیبا و جالبی بود.

نیما 16 فروردین 1392 ساعت 20:43 http://shok0761.blogfa.com/

سلام آقای معلم گذشته ی خوبم امیدوارم هر کجا که هستی زنده و سر بلند باشی فک کنم که منو بشناسی راسته هستم نیما راسته یادتون میاد معلم حرفه و فن تو سال راهنمایی وبت عالیه اگه تونستی یه سرم به من بزن فک نکنم بدت بیاد یه وب ساختم البته به پای وبلاگ شما نمیرسه اینم آدرسشه shok0761.blogfa.com اومدی نظرم بده خوشحال میشم به امید دیدار بعدی

djomid 12 فروردین 1392 ساعت 14:43 http://www.jonubfun.rozblog.com

آقا علی اشتباه نکن این همه ی دیدنیهای فین نیست ..گوشه ایی از دیدنیهاشه....فین نگاه همین طوریش نکن پر از قدمت ..... فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه

ممنون امید جان

علی 10 فروردین 1392 ساعت 21:56 http://www.bihamta66.blogfa.com

سلام آقای رضایی واقعاً خسته نباشی ..
ای پست شاهکارن ..
ایکه تمام دیدنیای شهر فین رو به صورت یکجا به این زیبایی انتشار کردی ، واقعاً جای تقدیر داره ،...
حتی برای خودم دیدن این مناظر با اینکه قبلاً هم دیده بودم، خیلی جالب بود ..
من از جانب خودم ازت تشکر میکنم ..
مخصوصاً از توضیح خانه ی بالای چربه خیلی خوشم اومد ..
با توجه به اینکه فکر نمیکردم همچین داستانی داشته باشه ..
میدونم که آماده کردن این پست خیلی زحمت برده ، بخاطر همین لینک این پست همراه با ذکر نام و آدرس وبلاگ رو در چند تالار قرار میدم ... تا تعداد بیشتری با جاذبه های گردشگری شهر فین آشنا بشن ..
موفق باشی ..

ممنون علی جان
موفق باشی

djOMID 6 فروردین 1392 ساعت 21:25 http://WWW.JONUBFUN.ROZBLOG.COM

سلام آقای رضایی ..پس چرا منو لینک نمیکنید

لینک شدی امید جان

مهرداد از لار 3 فروردین 1392 ساعت 22:43

سلام . وبلاگ بسیار زیبا داری . افرین . به راهت ادامه بده . موفق باشی . من به تمامی سرزمین هرمزگان دلبستگی دارم . فین به خرمایش معروف می باشد .

بسیار ممنون از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد