شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

حکم اخراج محمد عوض پور؟؟؟؟؟؟

محمد عوض پور متولد 1355 /

محله ی قدیمی سه راه برق بندرعباس و دارای سه برادر و دو خواهراست. بدون شک وی در اجرای برنامه های رادیویی و تلویزیونی سبک و سیاق ویژه ای دارد و ما هرمزگانیها به تواناییهای او در عرصه ی مجری گری به خوبی آگاه هستیم و اجراهای موفق ایشان در سطح کشوری مایه ی افتخار هر هرمزگانی می باشد.

 اواخر شهریور 88 گفتگویی با ایشان داشتیم که محمد عوض پور از خود و سوابق کاری و هنری اش گفت.

چندی است که ایشان از عرصه ی مجری گری دور می باشدو این دوری سوالاتی را در اذهان عمومی ایجاد کرده است.

این سوالات بهانه ای شد تا دومین گفتگوی ما با ایشان صورت بگیرد و پاسخ را از خودشان بشنویم.

حجت حاجی زاده

منبع : کانون وبلاگ نویسان بندرعباس

هرمزگانی دات نت : جناب آقای عوض پور غیبت طولانی شما سوالات زیادی را در اذهان هرمزگانیها به وجود آورده است در واقع دلیل اصلی آن را اغلب نمی دانندو همین امر باعث شده است شایعاتی در مورد شما نیز بر سر زبانها جاری شود.

در گفتگوی اولی که در سال 88 با یکدیگر داشتیم جهت تنویر افکار عمومی شایعه ای که در مورد یکی از اجراهای شما و ارتباط تلفنی زنده وجود داشت مطرح شد و شما تکذیب کردیدو امیدواریم در این گفتگو نیز دلیل اصلی غیبتتان را شفاف مطرح کنید.

محمد عوض پور: نمی دانم مقصر اصلی این موضوع کیست اما هرجای سازمان صدا و سیما که می روم می گویند مقصر اول و آخراین موضوع خود محمد عوض پور بوده است . بنده میگویم مقصر اصلی خودم بودم اما ای کاش خیلی ها به محمد عوض پور اطلاع رسانی می کردند و دستم را میگرفتند .

25آبان سال 90 در برنامه ی کوچه باغ آخرین اجرایم را انجام دادم و فکر می کردم به پایان رسیدن اجرایم بیشتر از یک ماه طول نمی کشد اما متاسفانه خیلی طولانی شدو این سرآغاز مشکلاتم بود.

هرمزگانی دات نت: بیشتر مردم از اصل موضوع بی خبر هستند،این مشکل از کجا آغاز شد ؟

محمد عوض پور : این موضوع از اوایل سال گذشته آغاز شدکه بنده به دعوت یکی از همکاران خود در شبکه ی 3 سیما برای حضوردر برنامه ی کوچه باغ به تهران رفتم. جالب است که گفتند شما مرخصی خود را بنویسیدو 3 ماه بدون حقوق، کار خود را شروع کنید. هیچ فردی دوست ندارد خود را دچار مشکل کندو برای خانواده اش دردسر ساز شود. در ایام عزیزی هستیم و قطعا اکثر کاربران سایت شما به این ایام (محرم) اعتقاد دارند،به همین ایام عزیز سوگند می خورم که اعلام کردم مانعی نداردو دوست دارم با شبکه ی 3 همکاری کنم و متن نامه ی خود را نوشتم و روی میزمدیر تولید گذاشتم. گفتند شما بروید و خیالتان از همه چیز راحت باشدو خودمان کارهایش را انجام می دهیم. من برای اجرا در برنامه ی کوچه باغ به یاسوج رفتم و بعد از گذشت 28 روز از طرف امور اداری مرکز بندرعباس تماس گرفتند و اعلام کردند که کار مهمی داریم. به بندرعباس آمدم و اینجا گفتند که شما غیبت داشته اید و اکنون در اختیار امور اداری تهران هستید.بسیار تعجب کردم و گفتم که غیبت چیست؟ من مرخصی خود را نوشته ام و حتی جانشین خود را مشخص کرده ام ! آن برگه ای که بنده جانشین خودرا تعیین کرده ام موجود است اما کاغذ ی که مرخصی خود را روی آن نوشته ام به گفته ی همکاران و مدیر تولید محترم در دست آنان نیست و گم شده است.

مدیر تولید می گوید که از این برگه خبری ندارد و در دفتر او نیست که خدا و رسول الله می دانند که دقیقا این برگه را نوشتم و تحویل او دادم.من را به دفتر مدیر کل و آقای کمالی کشاندند که جناب آقای کمالی به بنده گفت مرجع دادن مرخصی بدون حقوق در این اداره بنده ام و شخص دیگری نمی توانددر این رابطه تصمیم بگیرد، همکاران باید شما را راهنمایی می کردند و می گفتند

که برای انجام این کار باید مستقیما به مدیر کل مراجعه کنید. این داستان اختلاف نظر بنده و مدیر تولید بود که شش ماه طول کشید و پس از گذشت6ماه به من اعلام کردند که شما در اختیار امور اداری تهران هستید! رفتم اولین دفاعیه ی خود را نوشتم، دومین دفاعیه و سومین دفاعیه، حکمم اخراج از صدا وسیما بود.

هرمزگانی دات نت: دلیل اصلی این حکم چیست؟

به من گفتند شما غیبتتان غیر موجه است فقط گفتم مگر من با شبکه ی بیگانه در ارتباط بودم؟

یا با شبکه ای که امنیت ملی را به خطر بیاندازد ارتباط برقرار کرده ام که شما با بنده چنین رفتاری دارید؟آنها تنها نیمه ی خالی محمد عوض پور را دیدند و انگار من هیچ خوبی درحقشان نکرده ام،

متاسفانه پیرامون این موضوع شایعات زیادی در بین مردم رواج یافته،شایعه کرده اند که عوض پور به دلیل اختلاس یا دستگیری در مجلس شبانه،مشروب خواری و مشکلات اخلاقی به این مشکل برخورده است،جایی در فضای مجازی گفته اند محمد عوض پورآدم فروشی می کند و این داستان حقش است به هر حال من قضاوت را اول به خدا و بعد به خود مردم می سپارم  که همین جاو از طریق همین رسانه ی اینترنتی به مردم استانم، به برادران و خواهران هرمزگانی ام اعلام می کنم که این شایعات دروغ محض است و خدا می داند که مشکل بنده فقط اعلام غیبت بدون موجه بوده

و تنها یک مشکل اداری است که با دامن زدن همکاران دیده تنگی که اکنون با ادعا در نقش های مختلف جلوی دوربین حاضر می شوند پیچیده شده است، همینها جلوی محمد عوض پور مخلصم چاکرم به راه می اندازند اما یک قدم آن طرف تر اعلام می کنند که فلانی کلاهبرداری کرده است و شایعات بی اساس دیگری که ساخته و پرداخته ی خودشان است.

هرمزگانی دات نت: از گفته های شما اینگونه استنباط می شودکه برخیها مخالف حضورتان در سازمان بوده و هستند. ظاهرا از همکارانتان گله مندید.

محمد عوض پور: از برخی از همکارانم دل پُری دارم که واقعا در حق من بسیار ظلم کردند،نمی گویم مقصر این موضوع متولیان صدا و سیما بودند اما کسانی که آتش بیار معرکه شدند همان همکارانی بودند که صبح تا شب با من کار می کردند نظرات و طرح های من را می خواستند .

هرمزگانی دات نت: چه کسانی از آتش این معرکه ی به زعم شما،سود می برند؟ مگر محمد عوض پور جای چه کس یارکسانی را تنگ کرده بود؟

محمد عوض پور: این را باید مردم بگویند زیرا من راه خودم را می رفتم و کار خود را انجام می دادم و با اعتماد به نفس کامل می توانم بگویم که در اجرا ها صاحب سبک بودم و خدا را شکر می کنم که به قول برخی از مردم خوب استان، عوض پورهنوز زنده است. شما قطعا شاهد این بوده اید

که مجری که پس از چند مدت در تلویزیون اجرا نداشته باشد و صدایش از رادیو پخش نشود به مرور زمان از ذهن مردم پاک خواهد شداما این اول لطف خدا و سپس مردم عزیز استانمان است که بنده را همیشه مورد محبت خود قرار داده اند  پس این نشان می دهد که توانسته ام کار خود را انجام بدهم و فکر نمی کنم جای کسی را تنگ کرده باشم.

هرمزگانی دات نت: اکنون موضوع در چه مرحله ای است ؟

محمد عوض پور : به امید خدا اکنون بنده دفاعیه ی خود را نوشته ام و در حد ارائه دادن به دیوان عدالت اداری است و منتظر رای دیوان هستم،جناب آقای کمالی مدیر کل محترم اکنون نهایت تلاش خود را برای بازگشت بنده به کار گرفته اند اما همکارانی که دوست صمیمی محمد عوض پور بودند و ادعای همشهری بودن دارند مانع این امرهستند و در تلاشند که ریشه ی محمد عوض پور را بزنند .

هرمزگانی دات نت: به هر حال امیدواریم هر چه زودتر صدا و تصویر محمد عوض پور را در خانه هایمان داشته باشیم و اگر نکته ای قابل ذکر مانده لطفا بیان کنید.

محمد عوض پور: تشکر می کنم از آقایان مازیار دهقانی رییس شورای اسلامی روستای فورخورج ، کیانوش جهانبخش ، محمدرضا اقدسی مینابی و همه ی کسانی که از بنده حمایت می کنند. از شما و همکارانتان در سایت هرمزگانی دات نت نیز سپاسگزارم.

ما هم برای بازگشت هر چه زودتر آقای عوض پور به صحنه تلویزیون لحظه شما می کنیم و برایشان آرزوی موفقیت و توفیق داریم.

نظرات 2 + ارسال نظر
فین سیتی 17 فروردین 1392 ساعت 12:28 http://www.fincity.blogfa.com

راستی ممنون از دعوتت!!!!
قالب خوبی انتخاب کردی!
بنظرم فعلا مناسب باشه!

فین سیتی 17 فروردین 1392 ساعت 12:27 http://www.fincity.blogfa.com

جالب بود!
خبر نداشتم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد