شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

نماز عید فطر در فین

نماز عید فطر امسال در فین به امامت حجت الاسلام ایرانی امام جمعه شهر فین در مکان مصلی شهر فین برگزار شد.

مردم خونگرم و مومن فین و مارم و همچنین فینی های مقیم بندرعباس و دیگر جاهای استانمان با شرکت در این نماز طراوت خاصی به آن بخشیدند.

قبل از ایراد خطبه های عید جناب آقای فینی عید فطر را به همه تبریک گفتند ولی متأسفانه خبر خوشی را که همه منتظر شنیدن آن بودند را نگفتند : خبر شهرستان شدن فین .

بعد از ایراد سخنرانی بخشدار فین آقای محمود ذاکری مطالبی را در مورد احداث دیوار قبرستان دارالسلام  فین گفتند و از همه خیرینی که در این کار شرکت نمودند و کمک کردند تشکر نمودند.

امام جمعه ساعت 7 اومد .  خطبه های نماز عید پیرامون مسائل اعتقادی . دینی . سیاسی توسط امام جمعه محترم ایراد شد و پس از آن نمازگزاران به نماز ایستادند و این نماز با شکوه را به جا آورند.

پس از اقامه نماز و تبریک عید پذیرایی مختصری صورت گرفت و مومنین برای دید و بازدید و فاتحه اموات مصلی را ترک کردند.

در ادامه عکسهایی را از این نماز با شکوه برایتان قرار دادم.

  





نظرات 3 + ارسال نظر
DJOMID 21 مرداد 1392 ساعت 19:14 http://WWW.JONUBFUN.ROZBLOG.COM

سلام آقای رضایی.عیدتون مبارک من که رفتم روستای کهن بالا/خیلی خوش گذشت /نماز عید هم با شکوه برگزار شد/حیف که داشتم نماز میخوندم وگرنه عکس میگرفتم//بعدش آقا حسن این که تو میگی تفرقه نیس تو داری جوسازی میکنی/آقا بعضیا امواتشون مارمه بعضیا فین /این نمیشه که طرف که امواتش فین دفنه نره سر مزارش بیاد مارم بشینه تا نماز عید بخونن و فکر کنه باعث تفرقه نشده/بعدش اونایی که مخالف هستن که فین و مارم با هم نیستن تعدادشون انگشت شماره/شما منظور بد میگیرید فکر میکنید تفرقست که چرا فینیا نیومدن ماروم نماز بخونن یا مارمیا نیومدن فین نماز بخونن/با تشکر فراوان از شما آقای رضایی ////امید

فین سیتی 21 مرداد 1392 ساعت 00:17 http://fincity.blogfa.com

کاشکی این طفرقه بین فین و مارم ریشه کن میشد و اونوقت بود که انتشاراین این حور خبر ها دیدنی میشد!
اگه بیای به فین سیتی و ببینی که اگه این دوتا نماز یه جا برگذار میشد چه دیدنی بود...

خرید اینترنتی 20 مرداد 1392 ساعت 20:39 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد