شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

روز بسیارشلوغ

سلام دوستان عزیز  

عییییییییییییییییییییییییییدتون مبارک 

از ته دل به همتون تبریک می گم امیدوارم شما هم به قول گفتی حاجی بشین 

راستش روز عید قربان امسال فین و مارم حسابی شلوغ شده بود . 

انگار بندر تخلیه شده همه اومده بودن برای عید دیدنی و تفریح واقعا که چه مردم خوبی داریم خوش به حالمون....... 

روز عید و تعطیلات فین ومارم حال و هوایی دیگه ای داره . 

من هم امروز هوس کردم یه دوری تو شهر و اطراف اون بزنم که جاتون خالی حسابی چسبید . 

راستی روز قبل عید تصادف خیلی بدی اتفاق افتاده بود . تصادف یک ماشین با یک موتور سیکلت که رانندش ظاهرا پیرمردی بود ساکن روستای شیخالی. بیچاره حالش خیلی بد بود می شناختمش آدم بیچاره و فقیری بود. 

نمی دونم حالش الان چطوره ولی برای از صمیم قلب دعا می کنم. خدا کنه دیگه از این اتفاقا تو شهرمون نیفته حسابی آدم ناراحت می شه ... 

خوب بگذریم از این حرفا ..  

امیدوارم این عید به همتون خوش بگذره و حسابی تفریح کنین. 

اوه ه ه ه ه ه راستی تا یادم نرفته هفته ی دیگه روز پنجشنبه یعنی روز عید غدیر همایش پیاده رویه جایزه هم می دهم . موتور و فرش و ...... حتما بیاین  

مطمئن باشین عکسهای همایش رو برایتون تو بلاگ می ذارم  

فعلا بای...........

عکسهای زیبا از شهر فین

در اینجا عکسهایی زیبا از جاذبه های گردشگری و توریستی شهرستان فین را برای شما عزیزان قرار داده ام. 

برای دیدن عکسها بر روی ادامه مطالب کلیک کنید..... 

 

نظر یادتون نره

ادامه مطلب ...

سلام دوست خوبم از اینکه به وبلاگ من سرزدید خیلی خیلی ممنونم

این وبلاگ در تاریخ 89/8/12 ایجاد شده است منتظر مطالب بعدی من باشید.

دوست دارم شهرم را بشناسید وحتما به اینجا بیایید

بازهم منتظرت هستم