شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

گندمزارهای روستای لاور فین

گندمزارهای سرسبز روستای لاور

ادامه مطلب ...

عکسهای طبیعت فین - سری هفتم (مزارع خردل)

اگه عکسهای طبیعت فین رو دنبال میکنید حتما عکسهای این پست رو ببینید

این عکسها مربوط میشن به مزارع خردل که در جنوب قلعه تاریخی فین قرار داره و در کنار این مزارع زیبا مجتمع فرهنگی و آموزشی کمیته امداد و هنرستان کاردانش قرار گرفته است .

                                                      مزارع زیبای خردل

ادامه مطلب ...

عکسهای طبیعت فین - سری ششم

سلام دوستان

اول از همه آغاز سال تحصیلی جدید رو به همه همکاران خوب خودم و همه دانش آموزان تبریک میگم و براشون آرزوی موفقیت میکنم.

امروز قصد دارم سری ششم از عکسهای با کیفیت طبیعت فین و روستای لاور بخش فین رو تقدیم حضورتون کنم که امیدوارم از این عکسها خوشتون بیاد و تو نظراتتون اینو بهم بگین.

بازهم از همه دوستانی که نسبت به بنده لطف دارند و کمک می کنند تا این وبلاگ هر روز بهتر از دیروز باشه فوق العاده سپاسگذارم 

اگه این عکسها رو نبینید  واقعا ضرر کردین . حتما به ادامه مطلب سر بزنید

و اما عکسها ......

این عکس مربوط میشه به گندمزارهای روستای لاور و همونطور که می بینید واقعا زیباست

ادامه مطلب ...

امام باقرعلیه السلام :
إنَّ جَمیِعَ دَوابِّ الأرضِ لَتُصَلِّی عَلی طالِبِ العِلمِ حَتَّی الحِیتانِ فی البَحرِ
همه جنبندگان زمین ، حتّی ماهیان دریا ، بر جوینده دانش درود می‏فرستند
بصائر الدّرجات ، ج ۴ ، ص ۲۴ .

تقارن اول مهر ماه با هفته دفاع مقدس که یاد آور ایثار و از جان گذشتگی دلاور مردان ایران اسلامی است بر سنکر نشینان عرصه تعلیم و تربیت خجسته باد مطالبه به حق رهبر عزیز انقلاب به منظور تقویت هویت دینی و ملی نسل و در حال تحصیل کشور زمینه ساز تبلور فکری ، روحی دانش آموزان و کشف استعدادهای نهفته آنان در تمامی زمینه ها و پاسخگوی نیاز آموزشی و مهارتی کشور خواهد بود .

تردیدی نیست که سازندگی کشور باید به دست جوانانی صورت گیرد که آرمانی – عدالت خواه – ظلم ستیز – سخت کوش – انقلابی دشمن استکبار و متعهد باشند و این میسر نمی گردد مگر با مشارکت اولیا که سزاوار است در این امر مهم سهیم باشند

لذا بر ماست که با تعامل و همکاری مدیر ، معلم ، مشاور ، خانواده و مسوولین فرهنگی کشور همه و همه برای تقویت روحیه دانش آموزان برای تعلیم و تربیت ، پرورشی ، نو آوری برای رسیدن به اهداف بلند سند چشم انداز 20 ساله که به فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب رسیدن به آن دور از ذهن نمی باشد بکوشیم .

افکت فتوشاپی: تقسیم تصویر به قطعات کوچک-درس شانزدهم

امروز می‌خواهیم به بررسی یکی از قابلیت‌های فتوشاپ بپردازیم:

همانطور که می‌دانید‌ Action‌ها بخشی از فتوشاپ هستند که می‌توانند دستورات به کار رفته در محیط برنامه را ضبط کنند تا دفعات بعد بتوان به راحتی بارها از آن‌ها استفاده کرد.

تمرین امروز معرفی یک Action است که توسط شرکت panosfx تهیه شده است. کافی است تنها یک عکس ساده و دلخواه را در فتوشاپ باز کنید و از این اکشن استفاده کنید .این اکشن تصویر شما را بریده و بعد از تبدیل آن به قطعات مساوی آن‌ها را کنار یکدیگر به صورت سه بعدی می‌چیند. البته زیبایی اکشن بیشتر از توضیح بیان شده است.

ادامه مطلب ...

آموزش رنگی کردن چشمها در فتوشاپ -درس پانزدهم

این تکنیک بسیار جالب این روزها در آلبومها یا عکسهای خانوادگی و عروسی کاربرد بسیار زیادی دارد. استفاده از لنز در بسیاری از موارد موجب سرخ شدن چشم میشود و در عکسهای پرترهِ بسیار نزدیک، کاملاً مصنوعی به نظر میرسد. بنابراین بسیاری از عکاسان به سوژههای خود پیشنهاد میکنند به جای استفاده از لنزهای رنگی، تنها رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهند و عکسهای مورد نظرشان را انتخاب کنند. برای بسیاری از افراد این کار بسیار پیچیده به نظر میرسد، اما عکاسان برای چنین ترفندی چه میکنند؟

با من همراه باشید



ادامه مطلب ...

طولانی‌ترین راه‌پله مستقیم جهان

تصویر زیر مربوط به بلندترین راه پله مستقیم دنیا در جزیره سنت هل است، از این راه پله که ملقب «نردبان جاکوب» است، انتقال محصولات کشاورزی به مرکز جزیره استفاده می‌شده است.
این نردبان یا بهتر بگوییم راه پله بلند در سال 1829 ساخته شده و 966 پله دارد که تا پایین کوه به صورت مستقیم ادامه پیدا می‌کند، این راه پله عجیب، توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند اما توصیه به همه توریست‌ها این است که در راه رفتن روی پله‌ها نهایت دقت را بکنند زیرا شیب مسیر بسیار زیاد است و نگاه کردن به پایین سرگیجه آور.

خداوندا تقدیرم را چنان زیبا بنویس...
و
کمکم کن
که آنچه را تو زود میخواهی من دیر نخواهم
وآنچه را تو دیر میخواهی من زود نخواهم

دکتر شریعتی