شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

اعضای جدید شورای شهر فین هم آمدند

با گذشت دو ماه از انتخابات  شوراهای شهر بالاخره دیروز اعضای جدید شورای شهر فین کار خود را شروع کردند و بر  مسند کار و مشورت نشستند.

اعضای منتخب  این دوره از انتخابات شورای شهر فین به ترتیب بیشترین آراء  به شرح ذیل می باشند:

1- آقای محمود ذاکری  2 - آقای علی قاسم زاده  3 - آقای علی خدام انصاری 4 - آقای مصطفی محمودی 5 - آقای صدیق قریشی

به هر حال شورای جدید آمد و شورای سابق با وجود همه باید و نباید های موجود ، کارهای  انجام داده یا نداده ، کمی ها و کاستی ها ، سهل انگاری ها و جناح بازی ها و شاید سیاسی بازی ها   کار خود را به پایان رسانید  و حال نوبت به این رسیده که اعضای جدید شورا کار خود را با تمام وجود برای آبادانی شهر فین انجام دهند .

کاری به اتفاقات ، حوادث و نابسامانی های شورای قبلی نداریم باید همه عظممان را جمع کنیم تا بتوانیم با همکاری و همدلی بیشتر کار را در ادامه مسیر به سرانجام برسانیم.

 

 

متأسفانه یکی از آفت هایی که گریبان گیر مردم و مسئولین شهر و بخش فین می باشد  بی تفاوتی نسبت به آینده بخش است که نتیجه آن عقب ماندگی بخش فین در مسیر توسعه و آبادانی است.

بخش فین با وجود اینکه بزرگترین  و پهناورترین بخش استان بود اما اکنون می بینیم که روز به روز هم از وسعت آن کاسته می شود و هم از جمعیت آن و این موضوع کوچکی نیست و نیاز دارد که مسئولین بخش و مردم با همدلی و همکاری و کنار گذاشتن سلایق شخصی و به دور از جناح بازی های بی فایده و مضر به این نکته توجه کنند که روزی فرزندان آنها بزرگ خواهند شد و از سهل انگاری ما والدین و بزرگترها شکایت خواهند کرد.

علل عقب ماندگی فین را باید در پَستوی عقاید دینی - مذهبی و سیاسی بخش جستجو کرد . گروهی خود را همه کاره شهر می دانند و با سیاست های خاص خود مردم را جذب کرده و کار را برای دیگران سخت کرده اند . هر کس می خواهد در فین کاری انجام دهد باید آقایان اجازه آن کار را به او بدهند- هر کس می خواهد در فین به مردم  خدمت کند اگه آقایان از قیافه آن شخص خوششان نیاید این اجازه را ندارد - هر کس می خواهد در فین مکانی را احداث کند باید منافع اقایان در نظر گرفته شود و ..... به نظر شما می شود در همچنین جایی کار کرد . چگونه می شود با دست خالی در برابر این آقایان همه کاره  که فکر و گوش مردم در اختیار آنها ایستادگی کرد.

 در برابر این سیاسی کاری ها دو راه بیشتر باقی نمی ماند : یا باید بی خیال همه چیز شوی و پشت پا بزنی به هر چی کار خیر و دلسوزی برای شهره و شاید هم از آنجا بری و یا باید در برابر آنها  تنهایی بایستی و هر چی به سرت امد را تحمل کنی که تحمل هر دو تای آنها برای یک دلسوز شهر سخت و ناگوار است.

از این حرفها گذشته به شورای جدیدمان و خادمین منتخب توصیه می کنم که هیچ گاه اسیر جناح بازی های بی فایده وبی نتیجه نشوند چونکه آنها را از مسیر اصلی انها که خدمت به مردم است دور می کند . فقط به این فکر باشید و خیرخواهانه تلاش کنید که مشکلات مختلف شهر و مردم حل شود.

شهر فین دچار یک بحران مدیریتی شده که باعث شده مشکلات و معضلات فراوانی  را بوجود آورد که  نمونه آن را می توان در دزدی ها مکرر ، وضعیت نابسامان خرما ، وضعیت ناجور و دردناک فضای شهر ، طرح های نیمه کاره ، مشکلات ایاب و ذهاب ، کمبود امکانات رفاهی برای مسافرین ، عدم نظارت بر اماکن و کسبه ، گرانی ، در بن بست ماندن منطقه ، نبود بعضی از  ادارات و نهاد های ضروری ،بیکاری جوانان ،  نبود اماکن تفریحی برای کودکان و نوجوانان ، نبود آموزش های کافی فنی حرفه ای در زمینه های مختلف و بسیاری از معضلات اجتماعی که ذکر آنها در حوصله شما و وقت من نیست .

در پایان برای شورای جدید آرزوی توفیق و موفقیت دارم و امیدوارم تمام دغدغه آنها بررسی و موشکافی مشکلات شهری و تلاش در زمینه حل آنها باشد.

انشا الله.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
فین سیتی 30 شهریور 1392 ساعت 10:35 http://www.fincity.blogfa.com

سلام مهدی جان
یه قسمت از متن این پستت دوبار تکرار شده!

فین سیتی 30 شهریور 1392 ساعت 10:34 http://www.fincity.blogfa.com

انشاالله این تغییر اعضا رو در شهرمون با آبادانی به طور کامل احساس کنیم

م.نور 23 شهریور 1392 ساعت 22:45 http://شیمی فین

سلام
اون کارو انجام دادم ولی وقتی روی موضوعات کلیک بکنی چیزی نشون داده نمی شه؟

م.نور 22 شهریور 1392 ساعت 20:20 http://شیمی فین

سلام
یه سوال؟
چه جوری می شه فهرست برای موضوعات وبلاگ درست کرد؟

ali.bnd 14 شهریور 1392 ساعت 14:45 http://www.bihamta66.blogfa.com

با سلام خدمت آقای رضایی
انشاله که اعضای جدید موفق باشند و عملکردی بهتری در 4 سال پیش رو داشته باشند ..

قلعه وحشت فین با قسمت سوم به پایان می رسه ، با خوندن این قسمت متوجه میشید که هدف از نگارش این داستان ، معرفی بیشتر این قلعه تاریخی به مردم و تا حدودی اشاره به زندگی مردم فین داره ولی با نگاهی کاملا متفاوت ...
موفق و موید باشید ..

ذاکری 13 شهریور 1392 ساعت 20:16 http://mahmoodarshad.blogfa.com

با سلام
مطالب جالبی بود . امیدوارم همه اعضاء محترم توجه به آن داشته و سر لوحه کار خود قرار دهند سعی شود اختلافات را کنار گداشته با دلسوزی تمام در جهت ارتقاء منطقه قدم بردارند. از ابراز محبت شما و همه جوانان تشکر میشود . منتظر راهنمائی ها و نکته نظرات شما و همه جوانان و دلسوزان ره منطقه هستیم . با تشکر

ذاکری 13 شهریور 1392 ساعت 20:09 http://mahmoodarshad.blogfa.com

با سلام
از ابراز لطف و محبت شما تشکر میکنیم . حتما از نظرات جوانان استفاده و دربرگزاری جلسات با جوانان عزیز از رهنمودهای آنها استفاده خواهیم نمود . انشاءالله شماها ما را کمک خواهید نمود تا بتوانیم خدمتی به شهرمان انجام بدهیم . انشاءالله

m.noor 13 شهریور 1392 ساعت 16:41 http://شیمی فین

به اعضای جدید شورا تبریک می گم.
می گن نصف حل یه مشکل پیدا کردن اون هست.
شما الان نصف مشکل رو براشون حل کردین.
انشاالله که با تدبیر یه امیدی هست.

سلام
دیگه لازم نیست هر روز وقت خودتون رو توی سایتهای مختلف صرف کنید.تا کلی عکس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا کنید،
ما آمده ایم تا خواسته های شما را برطرف کنیم !
شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظرخفن ترین و جدیدترین مطالب و عکس ها باشید !
عضویت در گروه آلفا و استفاده از مطالب آن کاملا رایگان می‌باشد.
راهنمای عضویت در گروه آلفا : http://hayna.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد