شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.3.0 برای PC


 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.3.0 برای PC


بازی Angry Birds Star Wars  نسخه جدید جنگ ستارگان (استار وارز) برای PC کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

در بازی Angry Birds Star Wars شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پرندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در بازی Angry Birds Star Wars شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است.

شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر را در ادامه مطلب دریافت نمایید.

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی مار و پله Snake and Ladder برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم مار و پله برای کامپیوتر

 

بازی مار و پله Snake and Ladder یک بازی کم حجم در سبک ماجرایی فکری است که برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بازی مار و پله  یکی بازی جذاب و خاطره انگیز و حتما همه ما در دوران کودکی و شاید بزرگسالی آن را بازی کرده ایم  حال این بازی برای شما کاربران گرامی با سبک  و سیاقی جدید و در یک محیط سه بعدی برای کامپیوتر آماده شده است  که کاملا شما را از فضای مار پله های قدیمی و دو بعدی در می آورد . داستان بازی مار و پله درباره ی  شوالیه هایی هستند که باید برای رسیدن به کتیبه ی طلایی با هم رقابت کنند.

قوانین بازی Snake and Ladder هیچ تغییری نکرده و فقط سبک سیاق بازی به صورت سه بعدی و جذاب شده است که میتوانید گیمر را تا ساعت ها مشغول کند. هم اکنون میتوانید بازی مار و پله را از وبلاگ شهر زیبابی فین  به صورت مستقیم و رایگان دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

  ادامه مطلب ...

دانلود واترفاکس Waterfox v18.0.1 – مرورگر سیستم های ۶۴ بیتی

دانلود واترفاکس Waterfox v18.0.1

.

در این پست از  قصد داریم مرورگری برای سیستم های ۶۴ بیتی معرفی کنیم. البته می توان گفت مرورگر Waterfox واتر فاکس همان مرورگر Firefox می باشد که به احتمال زیاد اکثر شما عزیزان با ان اشنا هستید و از ان استفاده می کنید. اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.

در این نسخه جدید واترفاکس Waterfox این مشکل به طور کلی حذف شده و با بهینه سازی قسمت های مختلف ان سرعت ان به شدت افزایش پیدا کرده است. همچنین قابل ذکر است که  نرم افزار واترفاکس فقط برای سیستم هایی طراحی شده است که ویندوز ۶۴ بیتی بر روی ان سوار است و کاربرانی که ویندوز ۶۴ بیتی ندارند به هیچ وجه نمی توانند از مرورگر Waterfox استفاده کنند. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار واترفاکس Waterfox رو در ادامه مطلب دریافت نمایید.

  ادامه مطلب ...

معرفی روستای چلو گهره و جاذبه های گردشگری آن

روستای چَلو (chalow) در دهستان گهره از توابع بخش فین شهرستان بندر عباس در استان هرمزگان در جنوب ایران است.

تلفظ: (چَلو chalow) در گویش محلی ساکنان اطراف بندرعباس به محلی اطلاق می‌شود که مالامال و لبریز از آب باشد، و مناطقی که آب فراوانی دارند به این نام خوانده می‌شوند . ارتفاع این روستا از سطح دریا ۶۱۰ متر است . روستای چَلو در دو کیلومتری غرب مرکز دهستان گهره واقع شده‌است و فاصله آن تا شهر فین 70 کیلومتر می باشد.

عکسی از روستای چلو گهره


توضیحات و عکسهای بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

آغاز طرح سنجش دانش آموزان، در فین

سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان، در منطقه فین آغاز شد.


  ادامه مطلب ...

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در فین


در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان امسال  که با حضور آقای علی خواجه فینی معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان ، بخشدار محترم فین ، رئیس اداره آموزش وپرورش فین ، اعضای انجمن فین شناسی ، علی قاسم زاده رییس شورای اسلامی شهر فین و دیگر عزیزان برگزار گردید.
 
ادامه مطلب ...

گزارشی از برگزاری مسابقه فوتسال جام رمضان درفین(ادامه خبر همراه با عکس در ادامه مطلب)

بنا بر گزارش خبرنگار شهر زیبای فین: مسابقات فوتسال جام رمضان فین  در 3 رده سنی نونهالان -نوجوانان و بزرگسالان پایان یافت. در پایان این مسابقات تیم فوتسال نجمی امداد (الف) در رده سنی بزرگسالان و تیم های  فوتسال قدرت علمدار  قهرمان رده سنی  نوجوانان و تیم شهید خادم مارم در رده سنی نونهالان قهرمان این مسابقات شدند.


متن کامل خبر به همراه عکس در ادامه مطلب....

 

ادامه مطلب ...