شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

پست های جدید وبلاگ

سلام میکنم خدمت همه دوستان خوبم

راستش رو بخواین چند روزی بود که غایب بودم یعنی مطلب جدیدی اپ نکردم علتش هم مشغله کاری زیاده از همه طرف سرم شلوغ بود .

امیدوارم نظر لطفتون از سرم کم نشه چون من به امید شما دوستان آپ میکنم و مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم.در اینجا لازمه که از همه دوستانی که با نظراتشون منو راهنمایی میکنن تشکر کنم. از اقا محتشم هم بخاطر نظر لطفشون راجع به پست عکسهای دشت و کوران هم نهایت تشکر رو دارم امیدوارم بتونم قدم کوچکی تو این مسیر بردارم.

انشا الله از فردا با چند پست جالب در خدمتتون هستم . نمی گم این پست ها راجع به چیه  ولی توصیه میکنم حتما ببینید.

پس تا فردا و پست های جالب به خدا می سپارمتون.

موفق باشید

چاکر همه شما دوستان و عزیزان رضا

نظرات 2 + ارسال نظر

باسلام
همزمان با جشن نیمه شعبان وتولد حضرت بقیة الله(عج) وبلاگ حوزه مقاومت امام حسین(ع)شهر فین نیز شروع به کار کرد!
درصورت تمایل مارابانام:
حوزه مقاومت امام حسین(ع)فین
لینک کنید و سپس خبر دهید تا ما نیز شما را لینک کنیم
باتشکر!!

فین سیتی 17 تیر 1391 ساعت 06:13

سلام مهدی جون
ببخشید میگم مهدی ...عادت شده دیگه....
بی صبرانه منتظر پست جدیدت هستم!!
بی خبرم نذاری آآآآآ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد