شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

گروه هنری جوان فین

سلام دوستان خوب و همراهان همیشگی .........

از بذل عنایت و لطف شما بسیار بسیار سپاسگذارم .

در این پست قصد دارم به معرفی گروه هنری جوان فین بپردازم . این گروه که کار خود را در حدود 10 سال پیش در شهر فین شروع کرده و یکی از معدود گروه های هنری استان می باشد از پنج عضو تشکیل شده که با وجود همه کاستی و کمبودهایی که با آن مواجه بوده اند توانسته اند  برنامه های جذابی را در سطح منطقه و استان ارائه نمایند. این بچه های خوب و با انگیزه از دوران ابتدایی به خاطر استعداد درخشانی که در  زمینه تئاتر و نمایش داشتند کار خودشون رو بسیار بسیار خوب آغاز کردند و در حال حاضر از گروه های برتر تئاتر و نمایش در سطح استان می باشند.


اعضای این گروه پنج نفره عبارتند از : آقای جعفر فیروزی – هادی حیدری زاده – محمد جواد قنبری  - حمید رضا عالیزاده و امیر حسین عوضی .


       
 

                     


سرپرست این گروه هنری در حال حاضر جناب آقای  اکبر غلامی می باشند معاون اداره آموزش و پرورش منطقه فین می باشند که خوشبختانه حمایت های قابل قبولی از اعضای این گروه هنری نموده اند و جای بسی تشکر و قدردانی از این فرهنگی عزیز می باشد که با وجود همه مشغله کاری به فکر شهر خویش و مخصوصا جوانان با استعداد آن می باشد.

آقا جعفر سرگروه این گروه هنری از عدم توجه مسئولین بخش و نبود حمایت کافی بسیار شکایت داشت و می گفت ما این گروه را که حاصل 10 سال سابقه اجرای نمایش در جشن های مختلف می باشد با تمام کمبود هایی که وجود داشت راه اندازی کردیم ولی متأسفانه در حال حاضر چون پشتیبان مالی مناسبی برای آینده نیست و باید به فکر کاری برای آینده خودمان باشیم ادامه کار برای اعضای این گروه در هاله ای از ابهام است . اون می گفت اگه مسئولین شهر منبع مالی را برایمان در نظر بگیرندکه ما آنجا مشغول به کار باشیم حاضریم با تمام وجود در خدمت همشهریان عزیزمان باشیم و دیگر نیازی نیست که برای کار و کسب درآمد اعضا از هم جدا شوند. او بسیار نگران بود از اینکه زحمت چندین ساله اونا در زمینه فعالیتهای فرهنگی هنری به اتمام برسه ، چونکه تعدادی از اعضای گروه در سالهای قبل به همین خاطر مجبور شدند از ادامه کار با گروه منصرف شوند و برای ادامه کار یا تحصیل به جایی دیگر بروند.


بسیار ناراحت کننده است که بخش فین وقتی چنین استعدادهایی رو در خودش داره در هنگام جشن یا مراسمی از سایر گروه های هنری استان استفاده نماید . مگه جوانان این شهر و منطقه رو لایق پیشرفت نمی دونیم یا پای مسائل دیگه ای در میانه .

از همه مسئولین بخش و شهر فین  خواهش می کنم به جوانان با ستعداد این منطقه ارزش بیشتری قایل شوند زیرا که آبادانی و پیشرفت یک منطقه در گروه حمایت از جوانان با استعداد و با انگیزه آن می  باشد . فرصت ها را برای جوانان منطقه ایجاد کنید و حمایت های لازم از آنان را انجام دهید و ببینید که نه تنها در استان بلکه به عنوان شهری نمونه در کشور مطرح خواهیم بود البته همراهی و همدلی مردم هم بسیار برای پیشرفت منطقه مهم است .

در ادامه عکسهایی رو از اعضای این گروه هنری در هنگام اجرای برنامه براتون قرار دادم.

امیدوارم نظراتتون رو در مورد این مطلب برام بذارین. بسیار ممنون میشم.

جعفر فیروزی به همراه هادی حیدری زاده


اعضای گروه در حال تمرین نمایشنامه



عکسهایی از اجرای برنامه توسط گروه


اینم هادی  معروف به بمب خنده گروه


آقا جعفر با گریم فوق العاده


اینم گریم فوق العاده زیبا از اعضای گروه با وسایل خیلی ساده


اعضای گروه در حال اجرای نمایش





( و آخرین عکس یادگاری از اعضای این گروه)


گروه هنری جوان فین آماده اجرای برنامه های طنز و شاد در جشن ها و مراسمات ملی و مذهبی می باشد.

جهت هماهنگی با این گروه می توانید با شماره 09179584799 تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.


منتظر عکسهای بعدی از این گروه باشید...



نظرات 3 + ارسال نظر
موعود 19 شهریور 1391 ساعت 12:14

خوب بود
خدا قوت

جوان فین 5 خرداد 1391 ساعت 21:05 http://www.javanfin.loxblog.com

سلام دوست گرامی ممنون از لطف شما:لازم به ذکر مییاشد که اولین برنامه بچه ها با نام گروه هنری جوان درتاریخ دوشنبه1387/5/28همزمان با میلاد امام زمان(عج)بود و همونطور که گفتید با حمایت آقای غلامی این گروه پایدار موند.
با تشکر از مطلب و اطلاعات خوب شما.

فین سیتی 4 خرداد 1391 ساعت 16:23

..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد