شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

آموزش ساخت USB Flash قابل بوت برای نصب Windows & 7 & Vista & XP

سلام دوستان در چند پست قبل نرم افزاری رو معرفی کردم به نام UNetbootin که به کمک اون می تونستید یک فلش بوت برای نصب انواع ویندوز بسازید.

این پست رو به تقاضای یکی از بازدید کننده های خوب وبلاگ  به نام آقا مجتبی که درخواست آموزش کار با این برنامه رو کرده  بود قرار دادم .

جا داره از همه دوستان خوبم  که با نظراتشون منو در هر چه بهتر کردن  مطالب این وبلاگ کمک می کنند تشکر نمایم .

برای دانلود این  نرم افزار بر روی لینک زیر کلیک کنید و برای مشاهده آموزش کار با نرم افزار UNetbootin به ادامه مطلب بروید .

 دانلود نرم افزار UNetbootin

برای اینکه بتونید یک فلش بوت بسازید نیاز به یک فلش 4 گیگ دارید که البته برای ویندوز xp دو گیگ کفایت می کنه .

نکته ای که باید به اون توجه کنید اینه که فلش در مراحل نصب فرمت میشه پس قبل از این کار اگه فایلی رو روی فلشتون دارین حتما کپی کنید تا پاک نشه .

مراحل کار با این برنامه هم به این شکله که :

برنامه ی UNetbootin رو اجرا کنید و محل Image ویندوز رو از قسمت diskimage بهش بدید و درایو USB تون رو هم از قسمت type انتخاب کنید و دکمه ok رو بزنید  ( مثل شکل پایین )


خوب چند لحظه صبر کنید تا فایلها روی فلش نصب بشن



تمام شد. حالا یه ویندوز روی فلش دارید که بوت هست و راحت می تونید نصبش کنید.

موفق باشین

منتظر نظرات شما هستم .

منبع : fincity89.blogsky.com


نظرات 7 + ارسال نظر
سعید 19 دی 1392 ساعت 15:47

سلام
من مدتهاست با این نرم افزار کار میکنم.واسه xp جواب نمیده.اگه کسی موفق شد راه حلشو بگه

راستش رو بخواین من هم خودم با xp امتحان نکردم ولی با 7 خیلی راحت جواب میده سرعتش فوق العادست . البته فکر کنم اگه سرعت فلشت پایین باشه جواب نده

reza 16 آذر 1392 ساعت 21:53

dadash damet garm,nokaretam

دانشمند 28 آبان 1392 ساعت 12:18

فعلا دارم نصب میکنم
اگر جواب بده که خیلی عالیه

ahmad 16 اردیبهشت 1392 ساعت 17:18

salam
damet garm
ali bod

ایوب 11 دی 1391 ساعت 17:42

ممنون داداش عالی بود

فاسم 8 دی 1391 ساعت 00:23

ممنون از راهنمایی شما .
خوب بود.

مهدی رضائی 4 شهریور 1391 ساعت 19:47

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد