شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

ارتقا بخش فین به شهرستان در آینده ای نزدیک

ارتقای بخش فین به شهرستان در آینده نزدیک

این خبری بود که امروز سه شنبه ، از زبان استاندار محبوب هرمزگان در مسجد ابوالفضل فین به مردم داده شد و شورو شعفی بسیاری را در مردم شهر فین ایجاد کرد.

در ادامه متن کامل خبر به نقل از سایت استانداری هرمزگان:

استاندار هرمزگان در سفرش به بخش فین از ارتقاع بخش فین به شهرستان در آینده نزدیک و تا پیش از اتمام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، محفل انس با قرآن‌کریم باحضور استاندار هرمزگان، قاریان برجسته استانی و همچنین سایر مسوولین و مدیران کل استان در شهر فین باحضور پرشکوه مردم این شهر برگزار شد.

ابراهیم عزیزی سه‌شنبه شب 10مردادماه در مسجد ابوالفضل(ع) شهر فین، با اظهار اینکه ارتقاع بخشداری فین به شهرستان یکی از آرزوهای دیرینه مردم این دیار بوده تصریح کرد: در جلسه‌ای که با معاون سیاسی و انتخابات وزارت کشور داشتیم، پیرامون این مسئله گفتگو شد و به نظر مثبتی برای این تبدیل رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه نظر شخص رییس‌جمهور نیز برای ارتقاع این بخش به شهرستان مثبت است گفت: وزارت کشور با ارتقای بخش فین به شهرستان موافقت قطعی کرده و با رفع برخی ایرادهای جزئی این امر در آینده بسیار نزدیک، محقق می‌شود.

استاندار هرمزگان فین و مردم آن را دیاری تاریخی با مردمان خون‌گرم و ولایتمدار توصیف کرد و با بیان اینکه این شهر نقش بزرگی در پیشینه تاریخی هرمزگان داشته، اضافه کرد: مذاکراتی که بصورت فشرده در اواخر تیرماه با معاون سیاسی و انتخابات وزارت کشور انجام شد و بیشتر بحث نیز درباره تبدیل فین به شهرستان بود، نتایج مثبت و مطلوبی را در برداشته که نتایج آن بزودی برای مردم ملموس خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه جمع‌اوری مدارک و اسناد موردنیاز برای این کار زمان زیادی را نمی‌گیرد ادامه داد: گمان نمی‌کنم نهایت کار برای این تبدیل از ماه رمضان بگذرد و امیدواریم تا قبل از پایان این ماه عزیز کار به اتمام برسد و عیدی دولت به مردم این بخش، تبدیل شدن بخشداری به شهرستان باشد.

وی همچنین با بیان اینکه بزودی نشستی با حضور مسوولین و مدیران کل استان برای بررسی و رفع مشکلات این بخش در استانداری برگزار خواد شد ادامه داد: تقاضاها و کمبودهای فین بطور جدی دراین جلسه بررسی می‌شود و برای آنها راهکار مناسب ارائه خواهد شد تا مردم شهیدپرور این بخش از خدمات بیشتر دولت بهر‌مکند شود.

اضافه می‌شود، استاندار هرمزگان مسوولیت پیگیری تبدیل شدن بخش فین به شهرستان را بر عهده معاون سیاسی و امنیتی استانداری گذاشت تا در انجام امور تسریع شود.

گفتنی است، اعلام خبر ارتقای بخش فین به شهرستان از سوی استاندار، با استقبال گسترده مردم این منطقه روبرو شد که نهایتا مردم و اهالی شهر فین شعار "استاندار هرمزگان تشکر، تشکر" سر دادند.

.................................

واقعا اگر این اتفاق بیفته تأثیر فوق العاده زیادی هم در رونق استان و هم منطقه فین داره. بخش فین با اینکه قدمت اون از تمام بخش های استان بیشتره اما به دلیل عدم پیگیری مسئولین و بی اهمیت تلقی دادن عده خاصی و سو ء استفاده های سیاسی و اجتماعی این عده خاص جهت کسب منافع خود تا حالا پیشرفتی نداشته و این موضوع ناراحتی ها و نگرانی های زیادی را در مردم این منطقه مبنی بر عدم پیشرفت این منطقه بوجود آورده است و باعث خروج نیروی انسانی و مهاجرت عده زیادی از مردم شده است.

امیدوارم با وعده استاندار هرمزگان این بخش از استان روزهای درخشانی را در آینده داشته باشد.

به امید آن روز .......

نظرات 1 + ارسال نظر
فین سیتی 11 مرداد 1391 ساعت 10:26 http://www.fincity.blogfa.com

سلام
پس بلاخره این همه تلاشی که شد داره نتیجه میده!!
ممنون که اطلاع دادی خبر خوبی بود!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد