شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

چگونه در پاورپوینت عکس را بک گراند کنیم

با آموزش این پست ما در باره برنامه پاورپوینت همراه باشید.

در این آموزش قصد دارم به شما یاد بدم که چگونه در برنامه پاورپوینت یک عکس را بک گراند کنید.

روی ادامه مطلب کلیک کنید

استفاده از عکس برای پاورپوینت دو راه دارد که عبارتند از:

١. استفاده از عکس برای تنها بک گراند یک اسلاید

٢. استفاده از عکس برای بک گراند تمامی گونه های اسلاید

مورد اول در مواقعی کاربرد داره که شما در میان پروژه پاورپوینتتون بخواین یک اسلاید بک گراندی مجزا داشته باشه


راه دوم: وقتی  بخواهید همه اسلایدها بگ گراندشون عوض بشود :


موفق باشید

التماس دعا

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز

همونطور که در جریان هستید وبلاگ قبلی من از تاریخ ۲۳/۴/۱۳۹۱ توسط شخصی که خود را هکر می نامید هک و دزدیده شد و بنده ناچار شدم با شب و روز زحمت بسیار وبلاگ جدیدی با همان محتوا درست کنم و آن رو به دوستان معرفی کردم و خیلی از دوستان وبلاگ نویس آدرس وبلاگ جدیدم رو به جای وبلاگ قدیمی در لینک دوستان خود قرار دادن . امروز بعد از ۲۰ روز شخصی به نام هکر با فرستادن رمز وبلاگ قدیمی در قسمت نظرات وبلاگ جدیدم ٬ وبلاگ قدیمی من رو دوباره پس دادند من هنوز هدف و انگیزه این شخص رو از این کار نفهمیدم .

در ضمن از این به بعد مطالب جدید در همان وبلاگ قدیمی گذاشته می شود


از دوستانی که ما را با آدرس جدید لینک کردند خواهشمندیم که دوباره با همان آدرس قدیمی ما رو لینک کنند

http://www.shams-212a.blogfa.com

با تشکر از تمامی دوستان و بازدیدکنندگان

[ بدون نام ] 13 مرداد 1391 ساعت 20:34 http://shokooh587.blogfa.com

با سلام. وبلاگ بسیار زیبا و پرمحتوایی دارید. حتما در سایت تبیان هرمزگان از مطالب زیبای شما استفاده میکنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد