شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک
شهر زیبای فین  * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهر زیبای فین * معرفی جاذبه های گردشگری و مهمترین اخبار بخش و شهر فین*

شهرفین .جاذبه های گردشگری.قلعه فین.استخرفین-دانلود نرم افزارجدید- بازی موبایل .ترفند.آموزش.فتوشاپ.کتاب الکترونیک

عضو کمیسیون عمران مجلس: منتظر اعلام شهرستان شدن فین از سوی دولت هستیم

اخیرا دیداری در همین رابطه با برخی از مسئولین محلی این منطقه با دبیر هیات دولت داشته ایم و قول های مساعد و نهایی در این زمینه داده شده است.

منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی از پیگیری موکد و مداوم نمایندگان استان به منظور نهایی ساختن موضوع تبدیل بخش فین به شهرستان خبر داد و گفت: اخیرا دیداری در همین رابطه با برخی از مسئولین محلی این منطقه با دبیر هیات دولت داشته ایم و قول های مساعد و نهایی در این زمینه داده شده است.


  

وی گفت: فین به عنوان یکی از مناطق پرجمعیت استان هرمزگان، ظرفیت تبدیل شدن به مرکز شهرستان را داراست و باید این مسئله به تصویب نهایی هیات دولت برسد که در همین رابطه دیدارها و نامه نگارهای متعددی داشته ایم و اخیرا نیز با دبیر هیات دولت در رابطه با همین مسئله دیدار کردیم که نظر مساعد دولت نیز در این باره جلب شده و امیدواریم بزودی خبر خوش تبدیل شدن این منطقه به شهرستان را بشنویم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در رابطه با اهمیت شهرستان شدن فین، عنوان کرد: ارتقای جایگاه این شهر در توزیع اعتبارات ملی و منطقه ای از یک سو و استقرار ادارات و دستگاههای مختلف در این منطقه از سوی دیگر موجب خواهد شد که عدالت بیشتری را در زمینه بهره مندی افراد ساکن در این منطقه شاهد باشیم و با توجه به ظرفیت های فوق العاده ای که در فین شاهد آن هستیم بدون شک رشد و تعالی آن نیز شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

آرامی خاطر نشان کرد: امیدواریم که وعده های داده شده در این زمینه عملیاتی شود و از استانداری هرمزگان هم انتظار می رود که در این زمینه فعالانه تر عمل کند و پیگیری های لازم را در زمینه تبدیل شدن مناطق مستعد به شهر در تقسیمات کشوری انجام دهد.

شهر فین در شمال‌غربی در فاصله ۹۵ کیلومتری بندرعباس قرار دارد. این شهر با دارا بودن فضای وسیعی نخلستان متراکم و خیابان‌های عموماً عاری از بدنه ساختمانی به عنوان یکی از نمونه‌های نادر و واقعی باغ ـ شهر در سطح کشور می‌باشد.

 

    ما هم امیدوارم وعده های دولت هر چه زودتر به واقعیت بپیوندد و شاهد رشد و شکوفایی این خطه از میهن عزیزمان باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
djomid 6 مرداد 1392 ساعت 03:55 http://www.jonubfun.rozblog.com

آقای آرامی مگه خودت کاری کنی .خوشحال شدم. خبر خوبی بود. ما آرزو داریم هر چه زود تر فین به شهرستان ارتقا یابد.چون در حق فین خیلی ظلما شده و لیاقت فین نیست که بخش بمونه..فین چیش از شهرای دیگه کمتره...ایشالا شهرستان میشه

انشالله به امید خدا و همت مردم و مسئولین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد